Сайн байцгаануу манайнхаан

Би гэнэт жаал юм бичдэг юм билүү гэж бодоод заавал унших албагүй шүү! Би оюутан 2-р курст байхдаа л ажлын гараагаа эхэлсэн Монгол орондоо хэвлэлийн дизайныг хөгжүүлэх гэж нойр хоолоо умартан өдөр шөнөгүй л сууж ажиллаж байгаа бусдын л адил нэгэн, Гэтэл энэ ажлыг маань ойлгодоггүй удирдлагууд мөн маркетрууд бас байнаа,(заримдаа бүр гомдох шиг), Саяхан нэг газар надаар нэг плакатаа хийлгэвээ би өчнөөн л газрын зөндөө л юм хийж байсан, тэгтэл тэр газарт хэвлэлийн дизайнаас их зүйл шалтгаалдаг гэдгийг мэддэг хэн нэг нь байсан юм тэгээд ажилаа эрлэх гэтэл захирал нь үнэтэй байна манай нэг найз фотошоп мэддэг гэсэн тэрүүгээр хийлгий гэдэг байгаа нүдэн дээр минь доромжилдог байна ш дээ, Миний уур хүрээд тэр дээр байхаа л гэсэн уул нь инээдтэй үнэ хэлсэн л дээ , Над шиг хэвлэлийн дизайныг хөгжүүлэх гэж үүлээ үзэж яваа олон залуус байгаа мөн үү гэтэл тийм тэнэг удирдлагуудаас болж бидний авъяас чадвар, хөдөлмөр маань юу ч биш болчих гээд байдаг юм, Тэр хүн сүүлд нь тэр танилаараа хийлгэсэн ажлаа нэг хараарай тэр хэвлэгдсэн ажил дээр нь хэний ч нүд тусахгүй ямар цэцэлэгийн хүүхэд өнгийн цаасаар тоглож байгаа биш дээ, Гэхдээ би өөрийгөө магтах гэсэн юм биш мэргэжлийн ажлыг мэргэжилтэн нь л хийдэг юм жишээ нь зураач намайг мал малал гэвэл яах уу тийм биз дээ за за баахан харанхуй юм биччихлээ уучлаарай нийгэм нь өөрөө ийм харанхуй байхад би бас юув дээ kkk