Сонгууль 2008


Сайн байцгаануу манайнхаан, За даярга миний бие УИХ-ын сонгууль ИТХ-ын сонгуульд гар бие оролцдог билээ, Ингээд Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн ажилд хүссэн ч хүсээгүй ч урьдын адил оролцох боллоо, Та нар намайг олон улс төрчдийг таньдаг карераа сайн тэлсэн залуу гэж бодож байж магад тэгвэл үгүй ээ энэ новшийн ажилд үнэн голоосоо дургүй та нар жишээ нь намайг энэ 2 нөхрийг танина гэж бодож байна уу үгүй би уулзах байтугай харж ч байгаагүй ид нар чинь тэнгэрийн амьтад шүү дээ нэг ажлыг нь хийх гэж юу болдог гээч ээ бурхан минь өөрөө өөрийгөө ч ойлгодоггүй юмуу хаашаа юм бас ядаж байхад баахан туслахуудтай 1 загвар 10 н хүний гараар орж 10-н өөр янз болгоно тэгээд за боллоо хэвлүүлий гэсэн чинь яг анхныхаа загвар дээр оччихно инээд ч хүрэх шиг харан ч цаг хайран ч хөдөлмөр, Миний блог сэтгэгдэл үлдээж болохгүй нь харамсалтай үлдээдэг байсан бол манайнхан нэгэн дуугаар харин тийн гэх байсан биз, Гэхдээ хүн чанартайгаа үлдсэн гишүүд байдаг байх оо,